Battlefield 1 Multiplayer Review - DICE's Gamble te keren naar het verleden levert resultaat op

Er is geen twijfel over mogelijk. triple-A shooters Today's groeien muf als ontwikkelaars vaker wel dan niet een beroep doen op twee perioden van tijd om hun games in, of het nu de moderne tijd en de toekomst oorlog. Vanaf het midden van 2000, of het nu Call of Duty of Halo, Als je een spel hebt gespeeld, je hebt ze allemaal gespeeld. Als we doorgaan naar voren in de tweede helft van de 2010's, gamers verlangen iets anders, en het is hoog tijd voor een verandering.

DICE in Stockholm, terwijl het hebben geleverd wat onze favoriete console en PC shooters van de afgelopen tien jaar, niet minder verantwoordelijk voor de ontwikkeling dan andere ontwikkelaar. Daarom hebben we meer dan geïntrigeerd waren om te leren dat volgende grote project van de studio's focus zal verschuiven naar een van de meest wrede oorlogen ooit, Wereldoorlog I. toepasselijke naam, Battlefield 1 is een gok, maar is het wat het gaat nemen om te frissen de schutter scene en zal het af te betalen?

BF1

Het zal interessant zijn om te zien waar schutters zou het hoofd naar de volgende en als Battlefield 1 zal geen invloed hebben, maar voor nu, nieuwste project DICE's blaast nieuw leven in een genre door simpelweg het maken van wat eens de oude voelt weer als nieuw.

Ondanks die plaatsvinden in het begin van 1900, Battlefield 1 nog steeds vindt manieren om nieuwe ideeën te introduceren, terwijl nog steeds het thema perfect passend. Voor starters, een van de nieuwe game modes “War Duiven” is een infanterie-only type spel ongeveer net zo vergezocht als het klinkt. Spelers moeten gun elkaar neer terwijl op jacht naar een duif die een geschreven brief naar de thuisbasis zal uitvoeren voor ondersteuning. Als je de duiven te houden en beginnen te schrijven, u zult worden gemarkeerd op de kaart om de paar seconden, kantelen van de vijandelijke team uit om uw locatie. Zelfs als het je lukt om schriftelijk af te midden van de chaos, het vijandelijke team kan nog steeds ontkennen u een punt door te schieten van de vogel naar beneden mid-flight. Ontsnappen veilig zal landen je team steun van artillerie teams. Waarom je aan het schrijven bent om je infanterie vrienden en niet naar huis naar je moeder is mij een raadsel, echter.

BF1

Terwijl War Duiven is een waardige nieuwe toevoeging aan de serie’ eeuwenoude formule, het spel combineert ook de beste aspecten van modes zoals Conquest en Rush naar iets anders geheel nieuwe te maken.

Het heet Operations en het is het beste wat gebeuren om Battlefield in een lange tijd. De wijze mengt het punt capture systeem van Conquest met het ticket-systeem en de progressie van Rush en is de dichtstbijzijnde de serie ooit heeft gekregen om het leveren van een echte allesomvattende type spel vol epische gevechten elke keer. Games zijn enorm en omvatten een reeks van niveaus of kaarten die de werkelijke gevechten uit WOI verbeelden.

Aanvallers hebben drie bataljons van 150 tickets elk een deel van de kaart te halen. Het verliezen van een bataljon verleent de aanvallende team toegang tot de kolos voertuigen, die bedoeld zijn om een ​​helpende hand te bieden aan worstelende teams. Ze variëren in uiterlijk van een enorme lucht schip om een ​​gigantische slagschip of een gepantserde trein en bieden een ton van de vuurkracht, waarbij de tegenpartij om hun middelen te concentreren te nemen. Ze maken een verschijning in andere modes zo goed en helpen om wat afwisseling in de gameplay te bieden. Ze zijn ook meer of minder zijn vervanging voor de grote luxe Levolution gebeurtenissen geïntroduceerd in Battlefield 4.

Spreken van nieuwe voertuigen, mijn favoriet tot nu toe is zonder twijfel het paard. Het paard kan worden gebruikt om in en uit de strijd te rijden en is krachtiger dan je zou denken, in staat om anti-tank rondes weerstaan ​​op tijden en zodat u dobbelstenen up vijandelijke eskadrons met je melee attack. vliegen is, natuurlijk, ook terug en beter dan ooit met een meer realistische schademodel en minder lock-on bedrog van enkele van de meer recente spellen.

BF1

Naast de twee nieuwe speltypen, Battlefield 1 levert ook geprobeerd en echte klassiekers zoals TDM en Domination, naast Conquest en Rush. Terwijl veteranen zullen weten wat te verwachten van hen, het drastisch verschillende sferen van de tijd die opmerkelijk zijn meegenomen in Frostbite engine DICE zal je ogen openen voor een hele nieuwe oorlog. Alle negen vanille kaarten zien er fantastisch uit.

Argonne Forest is een echte stand-out met zijn weelderige bos en secties die uit elkaar zijn verscheurd door de oorlog. Een van mijn persoonlijke favorieten is Ballroom Blitz waar beide tegengestelde krachten over een mooie Franse Chateau vechten. Het kan ook zijn eigen Operation Metro van het spel, Als je op te vangen mijn drift, want er is nooit een saai moment. De balzaal vult snel met lege kogelhulzen en dodelijke gas uit de veelvuldige gevechten die hier deelnemen.

globaal, Battlefield's 1 kaart selectie kan heel goed wat een van de beste to-date. Ik wil niet de drang om geen kaarten in een rotatie te slaan vinden, afgezien van Sinai woestijn, misschien. Persoonlijk, Ik heb het gevoel dat de kaart de lay-out is een beetje saai en was oorspronkelijk zette me af op het spelen van de bèta.

Zoals eerder vermeld, Levolution is verdwenen en, in plaats daarvan, structuren kunnen veel realistischer worden vernietigd en het terrein kan ook worden vervormd bij hoge explosieven. Het harkens terug naar de gouden eeuw van Battlefield: Slecht bedrijf 2 wanneer een kaart eindigden kijken drastisch anders aan het einde van een wedstrijd tegen de start van een.

BF1

Ondanks Battlefield 1's focus op zo'n vroege instelling, de keuze van de wapens en aanpassingsmogelijkheden kan een beetje te beperken en skins ontgrendelen alleen willekeurig door middel van kratten. (Er is ook geen karakter maatwerk, dus spelers die hun soldaat echt personaliseren teleurgesteld zal zijn.) Wapen loadout keuzes ook afwijken van het vertrouwde pad als spelers kiezen uit verschillende loadout pakketten in plaats van individuele bijlagen.

Bijvoorbeeld, de Medic klasse heeft slechts vijf verschillende wapens, maar elk geleverd in een andere variant die de manier waarop de wapens wordt gebruikt verandert. de Autoloading 8 is een semi-automatische geweer dat een punch packs, maar de uitgebreide variant van het pistool handel macht voor meer kogels, afstemmen van het naar meer close quarters engagementen.

Terwijl de werkelijke wapen telling is veel meer gericht dan de vorige titels, elk vraagt ​​om een ​​iets hogere leercurve als hun terugslag kan veel moeilijker te temmen, terwijl die gericht zijn gezicht naar beneden. De meerderheid van de iron sights hebben de neiging in de weg te krijgen en het ontbreken van verschillende optieken niet veel ook niet helpen. Het kan enige tijd duren voor u om uw favoriete vuurwapen vinden, te, zoals sommige van de startende guns zijn niet precies beginners-vriendelijke zoals in het verleden titels. Maar als je eenmaal aan wennen, dingen echt begint om samen te komen en kills zijn dat er veel meer de moeite waard als gevolg van het.

BF1

Het doorbreken van de vloek van ruwe lanceringen, Battlefield 1 de eerste paar dagen in het wild heeft een vrij vlotte rit geweest als het gaat om server problemen en bugs. Een paar bugs hier en daar kon worden gekeken, maar ik denk dat DICE zou er goed aan doen om een ​​paar kwaliteit-of-life oplossingen te implementeren.

Een kwestie die uitsteekt is een no-brainer als Battlepacks gebonden aan de vooruitgang in plaats van RNG. Zoals het nu is, het huidige systeem awards Battlepacks willekeurig aan het einde van een wedstrijd aan een select groepje spelers, ongeacht hoe goed ze deden. Het betekent dat iedereen een gelijke kans, maar het zou leuk om te voelen beloond voor uw dapperheid zijn.

Ik denk ook dat DICE heeft dringend behoefte aan een schietbaan of een soort van de praktijk modi in het spel toe te voegen, zodat de spelers gewend zijn aan verschillende wapens en voertuigen kunnen krijgen. Het kan worden intimiderend voor nieuwkomers die terughoudend om iets nieuws te proberen misschien uit angst voor belemmeren het team. Voertuigen zijn niet overvloedig, dus ik denk dat iedereen zou een stuk beter voelen als er een kans om te oefenen met hen buiten gevecht waren. Nog beter: zorgen voor een tutorial voor de Squad Leader monteur als, momenteel, Het lijkt niet veel mensen beseffen hoeveel extra punten kunnen worden verdiend door het geven van commando's in-game.

BF1

4.5 / 5

In mijn ogen, Battlefield 1 is zeker wat het shooter genre nodig op dit moment. Ik denk dat de fans waren op zoek naar een out van het mondaine en de nieuwste project DICE levert alleen dat terwijl crafting een ervaring die is zelfs meer “Battlefield” dan elke voorheen.

Er kan een gebrek aan diversiteit in het selecteren van wapens en aanpassingsmogelijkheden zijn, maar Battlefield 1 maakt voor het in de fun factor dankzij spelmodi zoals Operations, of zelfs de mogelijkheid om rond te rennen rampantly snijden en in blokjes snijden door vijanden terwijl hij op een paard. Het doet ook geen kwaad dat Battlefield 1 is veruit het beste op zoek multiplayer shooter to-date, dat nog steeds op 60FPS loopt, of meer op de PC.

Hoewel de instelling niet kan worden relatable, het levert een niveau van onderdompeling de serie moet nog komen. Als iets, een reis naar de Wereldoorlog tijdperk is een kans voor het team om de Battlefield ervaring om een ​​meer analoge en skill-based-affaire richten dan het is een les in geschiedenis, die is prima door mij.

Zelfs als je geen fan bent van de serie, Battlefield 1 is het proberen waard, want het is niet helemaal als iets anders die er zijn op dit moment.

Deze beoordeling is gebaseerd op een Xbox One versie van Battlefield 1 door EA.

bron link