Infinite Warfare's Day One Update Tweak Weapons, Verbeter Matchmaking, & Meer - Full Details

Iets minder dan een week weg van de lancering en ontwikkelaar Infinity Ward is het delen van welke veranderingen de studio heeft gemaakt om hun aankomende shooter gebaseerd op feedback van de recente multiplayer beta testen.

Plicht: Infinite Warfare zal starten met de volgende verbeteringen november 4, waarschijnlijk via een dag één update. Sommige van de meer opmerkelijke tweaks zijn voorzien van een fine-tuning van de shotgun en sniper wapen klassen, alsmede wijzigingen in Scorestreaks en Rigs. De earn-tarief van Salvage, gebruikt om wapen varianten te bouwen, is eveneens verhoogd en de spelers zullen meer Supply Drop Keys in ronde-based modes verdienen. Misschien wel het allerbelangrijkste, verbeteringen zijn ook gemaakt om matchmaking en dedicated servers.

Lees verder om de details te krijgen, die Infinity Ward geplaatst op reddit eerder vandaag:

WAPENS

We kregen een heleboel goede gegevens van de Beta, waardoor we een harde kijken naar alle van de wapens te nemen en we zullen wijzigingen aanbrengen als dat nodig is. Hier zijn enkele van de onmiddellijke tweaks zullen we implementeren.

shotguns

  • Verhoogde de consistentie van de shotgun schade.
  • Shotgun schade op langere afstand is verhoogd.
  • Een lichte stijging van de one shot kill range.
  • Zowel de Reaver en Banshee hebben een lichte bonus ontvangen om hun 1 trekkerdruk kill range.

snipers

  • Bullet spread op de heup niet meer wordt kleiner als de speler ADS's. Zodra het toepassingsgebied oog de speler bereikt, de kogel spread gaat direct naar nul.
  • Sniper doel assist werd iets verlaagd voor de KBS Longbow en de andere bout actie snipers. Onze draaisnelheid terwijl Gericht omlaag bezienswaardigheid is nog steeds vertraagd om te helpen met precisie gericht.
  • Sniper-class wapens niet langer Aim Assist totdat de optische oog van de speler volledig bereikt.
  • Voor de ELO en Scout optics op snipers, de ruststand zwaaien terwijl ADS is verhoogd, samen met uitzicht bounce van de speler bij het verplaatsen. Omdat deze optiek minder hebt in, het uitzicht bounce en de macht zijn minder gevoeld. Deze veranderingen zijn het bevorderen van meer stationaire richten en schieten met deze optiek.
  • visuals De Tracking Chip optiek's zijn verbeterd.
  • Verminderde bonus van de Quickdraw beslag op snipers.
  • Bijgewerkt sluipschutters om meer krimp hebben bij het krijgen van schot.

Launchers

  • De Houwitser Grenade Launcher kan nu worden ontslagen uit de heup in plaats van dat de volledige ADS

SMG

  • De RPR Evo epische variant (Ripper) heeft een tuning pass naar terugslag te verhogen, gezien de bonus brand tarief had

PERKS & RIG EIGENSCHAPPEN

  • Scherpschutter - We hebben een fout gerepareerd waarbij, naast het verminderen van krimp, het was ook het verminderen van de terugslag. Dit zou dan stack met Gun Perks en de Foregrip Attachment. Deze bonus reductie is verwijderd.
  • stuwkracht - Fixed problemen met de snelheid niet wordt vastgehouden
  • Marked Target - De tijdelijke rode markering op het slachtoffer is afgezwakt

GEZONDHEID REGEN en paairijpe

  • Health Regen tijd is verminderd.
  • Infusion bonus verminderd.
  • Blijven spawn-systeem op de beta kaarten te verfijnen, zal resterende lancering kaarten in live-omgeving te beoordelen.

ECONOMIE

  • Verhoogde salvage winst in de missie teams.
  • Gewijzigde valutawaarde in het aanbod daalt.
  • Verhoogde drop rate van de sleutels in ronde-based modes.

SCORESTREAKS en boorplatforms

Scorestreaks

  • AP-3X
    • verhoogde gezondheidsrisico, bullet schade, en wapen nauwkeurigheid tot in de buurt om te helpen met target acquisition
  • RC-8
    • verhoogde gezondheidsrisico, verhoogde nauwkeurigheid wapen om te helpen met target acquisition, lichte stijging van de brand rate, en lichte beschadiging stijging ten opzichte van Splash Damage
  • T.H.O.R
    • Verhoogde snelheid van het bijhouden van raketten
    • Verhoog schade aan zowel het bijhouden en rechte brand raketten
  • Bombardement
    • Lichte daling van de tijd tot de eerste afname en de tijd tussen elke volgende afname
    • Bijgewerkt gebied schade aan consistente binnen naar buiten te zijn

Rigs

  • Refining payload balans
  • Geringe aanpassingen aan evenwicht tussen rigs gameplay

MODES

  • Verdediger: Bij het uitvoeren van de Drone, de bonus score per seconde is gestoten uit 5 score per seconde 10 score per seconde. Scorestreak carrier bonus is onaangetast.
  • Schietspel: Nu is voorzien van alle klassieke wapens. In de toekomst updates, wapens met alternatieve functies zullen hun staat op spawn behouden.
  • Overheersing: Wanneer u stap uit een vlag, de huidige capture bar vooruitgang begint te rotten. De snelheid van dit verval is gehalveerd van de Beta. Dit stelt spelers in staat om hop off een vlag om het te verdedigen en dan weer terug op de vlag met minder vooruitgang verlies

MATCHMAKING

  • Potentiële evaluatie speler was te streng. We deden een aantal zeer grondig testen van uw verbinding met andere spelers alvorens u in een ontvangsthal met die spelers. Dit bleek een beetje te grondig te zijn, en uiteindelijk werd versoepeld, overeenkomende met kortere tijden.
  • Onjuiste geografische indeling. Er was een probleem in onze geolokalisatie systeem dat werd veroorzaakt sommige spelers verkeerd worden gecategoriseerd. Dit werd ook opgelost tijdens de beta, het verbeteren van matchmaking tijden.
  • Dead lobby cleanup. Het proces dat ruimt ongebruikte of dode lobby informatie uit onze back-end was te lang. Dit werd een aantal vertragingen veroorzaken bij het zoeken naar een match.
  • De matchmaker was altijd heel goed in het genereren van nieuwe lobby's, maar een ding dat we hebben gemerkt dat de rij in een join in progress situatie was veel langer te nemen. Dit was te wijten aan een aantal problemen in de manier waarop we informatie over de lobby's die op dit moment een wedstrijd speelt bijhouden. Deze kwesties werden ook aan de orde tijdens de beta, en versneld de join aan de gang geval enorm.

TTK (TIJD OM TE DODEN / VERLOVING)

  • We weten veel van jullie hadden verschillende ervaringen met TTK tijdens de Beta. Met de bovenstaande aanpassingen aan dedicated servers, matchmaking, en wapen tuning, wij denken dat u zult merken dat de TTK evenwichtiger bij de lancering zal zijn, zowel de aanvallende en ontvangzijde. We zullen blijven volgen en in evenwicht te brengen het hele jaar door als nodig en zou uw feedback liefde in het proces.
  • We zijn altijd op zoek naar TTK en zal blijven in evenwicht te brengen en te controleren

dedicated servers

  • Een van de belangrijkste wijzigingen in de infrastructuur die we dit project maakten was hoe dedicated server toewijzingen werk. We gebruiken een nieuw load balancing systeem op de servers zelf, evenals vrij zwaar veranderd hoe het spel kiest een datacenter te gebruiken, en vraagt ​​om een ​​dedicated server van dat datacenter.
  • Bij aanvang van de Beta, U kan enige gastheer migraties en sommige slechtere kwaliteit wedstrijden hebben gemerkt. We ontdekten een aantal zaken waar het nieuwe systeem is het laten vallen van onze dedicated server gebruik nummers manier onder de doelstelling. Na enkele tweaks en fixes we waren in staat drastisch verbeteren van onze dedicated server gebruik voor het tweede weekend en daarbuiten.

bron link

About the author

Related